موسسه خیریه نابینایان و کم بینایان توانمند قائم

اختتامیه کارگاه تئاتر کودکان

1394/02/31

در روز 31 اردیبهشت مؤسسه توانمند قائم مراسمی فرهنگی را در سالن آمفی تئاتر بهزیستی استان مازندران برگزار نمود. در این مراسم که اختتامیه ای برای کارگاه آموزشی تئاتر درمانی و پایان کار نمایشنامه بزغاله آوازه خوان بوده است، آقای شمس الله حسینی مدیرکل آموزش و پرورش استثنایی استان، آقای قلندری معاونت توانبخشی و آقای علائدینی معاونت مشارکت های بهزیستی استان مازندران و سرکار خانم محمدی مدیر عامل انجمن مراکز توانبخشی استان مازندران حضور داشته اند.

در این برنامه آقای غلامی بازیگر توانمند و از نابینایان عضو موسسه توانمند قائم نمایش پانتومیم خود را که در نوع خود بینظیر است اجرا نمود و گروه تئاتر مهر قائم نمایش "بزغاله آوازه خوان" را بروی صحنه برد.

همچنین با هماهنگی خانم راسخیان مسئول مهدکودک های استان تعدادی از نونهالان مهد ها نیز در این مراسم شرکت داشتند و از دیدن این نمایشنامه موزیکال لذت بردند. و در پایان با تقدیم شاخه گل های زیبای خود به بازیگران نابینا و کم بینای تئاتر خوشحالی خود را از شرکت در این برمانه اظهار داشتند.

در پایان مراسم هدایای از طرف کانون فکری کودکان و نوجوانان به بازیگران و عوامل تئاتر تقدیم شد. و از آقای اسد فرماندار شهرستان بابلسر، آقای رحمان نژاد مدیریت اردوگاه شهید عظیمی، خانم حسن پور کارشناس توانبخشی استان و خانم محمدی مدیر عامل  انجمن مراکز استان مازندران که در انجام این امر کمک های قابل توجه ای به مؤسسه نموده اند با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.